kolmapäev, 1. aprill 2015

Esimene.

Olen juba pikemat aega mõelnud, et peaks hakkama pidama blogi, kus näitan oma käsitööd ja räägin oma õpingutest Viljandi Kultuuriakadeemias Rahvusliku tekstiili erialal.
Oma valiku, tulla õppima Viljandisse, tegin umbes aasta tagasi. Soov oli suur õppida midagi loomingulist ja nii ma tee Viljandisse leidsingi. Viljandi oli ka minu ainus valik ja oi kuidas ma kartsin, et ma ei saa sisse siia aga siin ma olen. 
Juuli alguses olid katsed, mida ma ka kartsin. Katsed kestsid kokku 3 päeva. Nendel päevadel pidime näitama oma oskusi joonistamises, maalimises, kompositsioonis, essee kirjutamises ja lõpuks oli vestlus. Juuli keskel kuskil saime teada tulemused. Algas ootamine kas saad ühiselamusse või mitte. Mina olin nende õnnetute hulgas, kes alguses ei saanud ühiselamusse kohta. Paanika oli suur, kuid siis algas korterite otsing. Korteri leidsin, kuid nädal enne kooli algust sain teada, et keegi oli oma koha ühiselamus ära öelnud ning mina olin järjekorras järgmine. Õnnetunne oli suur, sest korter oleks palju kallimaks läinud. 
Augusti viimasel päeval kolisin sisse. Alguses oli maru võõras, kedagi ei teadnud ja üksik oli olla, kuid õhtu lõpuks tekkisid juba uued tutvused ning väga tore oli. Siiani olen väga rahul, et sain just Tarekese ühiselamusse. Väga tore ja sõbralik seltskond on koos. Kodune tunne on siin samuti. 
1.septembril oli pisikene aktus ning peale seda ülikooli peamajas väike kokkusaamine tervel käsitöö osakonnal. Järgmistel päevadel olid tutvustavad loengud, mida ja kus Viljandis teha saab. Kõike enam täpselt ei mäletagi, mis septembris toimus. :) 
Kuskil oktoobri lõpus või novembri alguses, täpselt enam ei mäleta, oli meil juba maalimise hindamine, mille ma sain A. Minu tööd siis sellised:

Esimesel maalimise kursusel saime värviõpetust. Oh seda akrüülvärvidega möllamist oli palju. 
Ja meie pisike kursus:
Päikest!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar